fredag 18 mars 2011

Viktig information om vad jag skriver

Tänkte att jag kanske ska reda ut (ifall någon undrat) vad jag egentligen skriver, och vad jag inte skriver.
När det gäller mitt eget personliga liv, så berättar jag nog det mesta. Det som inte rör mig och min sambo tillsammans då, för det anser jag vara vårt eget privatliv.
Likadant när det gäller privata saker i min familj. Jag är väldigt noggrann med att inte berätta saker som händer i vår familj, så länge de inte uttryckligen vill att jag ska, men än så länge har det inte skett. ;)
I vår aspiegrupp så har vi policyn att det vi pratar om där, stannar där. Och det är givetvis något jag respekterar fullt ut. Däremot skriver jag om ämnena vi pratar om där, och vad de får mig att tänka på. Vad jag tänkte under mötena, sa osv. Men inte vad de andra sagt. :)
Men ja, när det kommer till mig själv och min Asperger så berättar jag nog allt. Det för att det visserligen är privat, men det är också viktigt att andra får veta hur det är att leva med Asperger.

Är det någonting ni skulle vilja höra om? Har ni frågor så ställ dem gärna, det går bra att vara anonym om man vill. :)

3 kommentarer:

  1. svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej :) Tack för din kommentar och din fråga som jag kände att jag ville skriva direkt till dig om. Jag tolkar den inte negativt, tvärtom. Jag kommer svara i mitt inlägg imorgon. Det var en bra och intressant fråga, tycker jag. Jag fick lite att fundera på... :)

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Nina!

    SvaraRadera
  3. svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    kram

    SvaraRadera