söndag 27 februari 2011

Trött, tröttare, tröttast

Gårdagen var jättetrevlig. Men ack så trött jag varit idag. Har dessutom en begynnande förkylning känns det som, som aldrig bryter ut dock. =/ Somnade 22.30 igår och gick upp 10. Men sov igen vid 13-15 ungefär. Jag och Moiran låg och gosade i sängen, båda somnade som stenar. Väl behövt. Blir alltid såhär trött dagen efter socialt umgänge som sagt.

Sambon har beodrat mig att ta det lugnt imorgon också, så att jag verkligen vilar ut. Han säger att jag behöver det, och jag vet att han har rätt där. 2 dagar på raken blir mycket vila efteråt.

Gjorde iaf smörgåstårta igår, och den var en hit tydligen! Var inte mycket kvar inte. =)
Cissi kom med 2 (!!) stora tårtor varav 1 gick åt, då mamma också hade gjort en. Så vi har en tårta i kylen.. heh. Kommer nog inte att gå åt innan den blir dålig. Ätit smörgåstårta både till lunch och middag idag. Nu är man lite smått less. SÅ gott är det inte.


Stor bild på min smörgåstårta. Lax, räkor, ägg, rom, skagenröra (i mitten), gurka och sallad.

Min bit.

Cissis jättefina tårta! =D

Naturligtvis fick han blommor också!




3 kommentarer:

  1. Hej, har läst om dig i Allers:-)

    SvaraRadera
  2. Jag har själv Aspergers syndrom, är snart 37 år. Brukar också bli trött av socialt umgänge.

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad skoj att du hittat hit!

    SvaraRadera