fredag 1 juli 2011

På begäran

T ville att jag skulle lägga upp modellbilden på Jade. ;)
Klart jag kan!


Gillar denna också.


Imorgon är det stan som gäller. Min hårddisk har krashat så ska köpa en ny. Plus gardiner till vardagsrummet på Ikea tänkte vi. 
På lördag är det ju skansen! Det ser jag fram emot. Kommer bli väldigt trevligt hoppas jag. =)
Söndag ledigt, och måndag kanske T kommer förbi då hon skulle vägarna förbi ändå. 
Tisdag ledigt och på onsdagar åker jag till sötaste Ninan i Stockholm för foto. =D Sover där en natt så vi verkligen hinner.

Snart sova. Fortfarande lite speedad efter rensningen i förrådet idag. Höll på i 4 timmar. Svetten rann om mig. Men nästan klart iaf. Lite smågrejer som ska fixas sen. Nu blir det iaf lättare att komma in.

2 kommentarer:

  1. Jättestilig katt! Jag har fortfarande ont. Boendestöd kommer snart. Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack! Min nya bakgrundsbild. Krama henne från mig.

    SvaraRadera