måndag 11 april 2011

Maaassa nagellack!

Idag plingade posten på dörren. 1 stort paket och ett litet mindre. Det store förstod jag ju var från ELF, men det lilla?
Det visade sig att det var en RAK (Random act of kindness) som vi kör med på kattforumet.
En medmoderator hade sett mig klaga på mina naglar, att jag tyckte de är så fula. Och att jag ville ha nåt ljuslila lack.
Så hon skickade dessa!
Så otroligt fina! Dessa måste testas senare idag.

Sen var det ju elf-paketet!


Från vänster:
* Golden godness
* Twinkle
* Berry pink
* Burgundy
* Mod Mauve
(Hoppas jag fick till dem rätt nu då)


* Lilac
* Sunset
* Pearl pink
* Coral (ska till Helena)




3 kommentarer:

  1. Burgundy är fiiiint!!!

    SvaraRadera
  2. Åååh så fina de verkar vara :D
    Ser fram emot mitt paket och vår "byteshandel" sen :D

    SvaraRadera
  3. Poppis: Jaa, ska testa antingen det eller det ljuslila från Bio sen ikväll. :D

    Helena: Ja! <3

    SvaraRadera