torsdag 7 juli 2011

Lite porr

Och nu lär jag väl en hög med stackare in hit. ;) Med porr menar jag ju då katterna.
Trodde Moira var en omöjlig liten kisse, men icke då! Råkade komma in på dem när de höll på, på vårt köksbord.. Heh..
Jaja. Nu hoppas vi det blir kissebebisar av detta till slut! Vi har haft det lite kämpigt, men Moira som slutat löpa när hon träffat hanarna osv, så det är skönt att hon fått till det iaf.

Iaf, så kom jag fram 2 timmar för sent igår med tågfelet. Skickade in om ersättning så borde få ett färdbevis för hela beloppet. Är rätt ok. Hemresan gick bra däremot. Lille Elis (hanen) var så snäll hela vägen och sov mest.
Var borta 14 timmar från hemmet igår, så är lagom mör nu.. Kanske dags imorgon igen för att lämna över honom till nästa man eh kvinna. =) Och stanna i Stockholm för besök hos en kompis med lite foto och kattgos.

3 kommentarer:

  1. Hej Ylva Li och tack för sist. Jag fick hela beloppet tillbaka efter allt strul. Har en fundering. Kan man starta en blogg utan att den bli offentlig? Har en ide nämligen och vill att du redigerar den, bra va!?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Absolut kan man det. :) Det går att göra den synlig eller osynlig, med lösenordsskydd osv.
    Hehe vad skoj! ;) Hör av dig på emailen igen så får vi pratas vid lite. :)

    SvaraRadera
  3. Jag hör av mig när jag har tid att börja greja med den, först krävs en del förarbete.... tack!

    SvaraRadera