måndag 4 april 2011

Boendestödet idag

Idag var boendestödet här. De kom båda två idag, men sen kommer de en åt gången. Gick bra. Vi började inte direkt med en gång, utan gjorde upp ett schema för hela veckan med städ och tvätt, med lite mer grundliga instruktioner då jag har svårt att veta vart jag ska börja i ett rum. Så det kändes bra och jag tror det kommer hjälpa jättemycket!
Nu ska de renskriva schemat åt mig så jag får det på måndag. Jag ska ha dem måndagar och torsdagar, men denna vecka ringer hon bara och påminner mig om tvätten. :) Så kör vi på riktigt nästa vecka. Då hinner jag inhandla lite grejer också. Typ dammduk..

2 kommentarer:

  1. Åh vad bra att du trivs med dem och att det känns som att det kommer bidra mycket till ditt vardagsliv :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska få mer info innan jag ansöker om boendestöd. Roligt att det tycks vara en bra hjälp för dig!

    SvaraRadera