måndag 7 mars 2011

Dessa bilar!

Ibland är det verkligen inte roligt att ha bil! Sambon skulle iväg till jobbet nu på eftermiddagen och körde mig till Ica först. Ett jäkla smattrande från motorn.. Jaha, ut och titta. Nåt band (troligtvis kilrem/drivrem) som det är hål i! Woo! Så skoj! =D
De verkar dock "bara" kosta en 230kr iaf, så det är ingen megakatastrof, men stackarn fick ta tåget in, vilket inte är det roligaste. Först var det försent och sen måste han gå 20 min till arbetsplatsen också, och i natt när han ska hem så måste han vänta 40 min på tåget..

Försöker också få tag på min habiliteringsperson. Stört omöjligt! Hon brukar inte vara svår att få tag på.. så man blir ju nästan lite orolig.
Måste få fixat det här med försäkringskassan.. Fick iaf en "akut"tid till min läkare som skrev utlåtandet, till nästa vecka på måndag. Bättre än ingenting iaf. Så då kan vi diskutera igenom vad han skrev och vad jag anser inte stämmer. Vore ju bra om jag kunde få underlag från hab. bara, så inte läkaren misstror mig. =/

Ja och så målar jag lite. Påbörjade en större målning.. jag är rätt dålig på att göra klart sådanna bara. Ska dock försöka den här gången!

Gjorde lite till igår. Lite mer skuggor på klänning samt tillfixning av djuret bredvid henne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar