onsdag 6 april 2011

Nytt specialintresse?

Mjo.. det är nog så. När posten kom idag så kom det ett litet paket med några nagellack. Sambon fnissade lite och undrade om det nog inte var så att jag hade ett nytt intresse? Jo.. det kanske är så. Lite väl roligt det här!
Läser en massa om manikyr och lär mig nya saker varje dag. Beställde en 9 lack från England också. De hade gratis frakt några dagar och lacken kostade inte mer än 15kr! Men bra kvalitet säger de. E.l.f för den som vet eller undrar. ;)
Kämpar för att få mina naglar i någotlunda skick.. De är änsålänge rätt korta, och grymt mjuka!
Men ja, jag kan aldrig göra nåt lite lagom. *host* Det är allt eller inget. Jag kan liksom inte nöja mig med 1 lack, nej, det måste vara på riktigt då. Med bas och topplack och allt sånt där. Nåja. Fint är det ju!
Och tur att jag har Helena som också älskar nagellack så jag har nån att prata med. ;)

Lite smakprov på det jag beställde!



 Sunset


Mod Mavue


 Burgundy


Fick ett lack från depend som är rött. Jättefint! Och ändrar färg från mörkrött till blodrött till ljusrött beroende på ljuset. :)


I solljus


I skugga


Och nej, mina naglar är inte särskilt fina. =/

3 kommentarer:

  1. Lycka till med naglarna. Det verkar som att du har lika naglar som mig. Det går inte att få dem långa, jag är ledsen. Jag har en tummnagel som är extrem. Det är en spricka i den som aldrig försvinner och jag måste hålla den extremt kort för att den inte ska slitas sönder helt.

    Syrran.

    SvaraRadera
  2. Sunset var ju en läcker färg =) Jag hade ett tag dille på långa målade skulpterade naglar. Hade en vän som var en riktig konstnär på det.
    Lycka till med ditt nya intresse ;)
    /aspie

    SvaraRadera