måndag 11 april 2011

Schema

Boendestödet var ju här idag också. Hon hade med sig schemat som vi kikade lite på, och jag skrev upp det på min whiteboard. Måste investera i en annan färg, för just nu står all text i svart, vilket gör det svårt att urskilja. Dvs, jag kommer missa att läsa. ;)

Mitt schema är relativt detaljerat.
T.ex imorgon Tisdag, ska jag städa köket.
Så på schemat så står det att jag ska städa hyllor/skåp/micro samt ugn. Fixa bänkarna. Byta katternas tallrikar/skålar, samt diska av deras brickor som skålarna står på.
Så det står i tur och ordning vart jag ska börja. Jag hoppas det här fungerar!
Tanken är ju inte att de ska hjälpa mig att städa, det kan jag ju själv. Så iom att jag har beviljat boendestöd 2 gånger i veckan 2 timmar per gång, så kan vi göra andra saker. Så hon föreslog promenader. Och det var jag ju inte sen att haka på. Så är det fint väder på torsdag då hon ska komma nästa gång så ska vi ut och gå!
Perfekt!

1 kommentar:

  1. Jag ska få ett schema från min arbetsterapeut. Jag har valt ett schema med dagarna i olika färger. Jag ska ansöka om boendestöd som tydligen också kallas mobila teamet. Kram!

    SvaraRadera