tisdag 12 april 2011

Hemma igen

AJ! Det är allt jag har att säga. Skoskav från helvetet!
Men det var skönt att gå, och vi travade på rätt ordentligt. Gick runt i 1 timme lite drygt, i lagom tempo dessutom. Det blir nog bra det här. Och så lite mindre kortare sträckor med boendestödet. Snart orkar jag nog också. ;) Var helt slut nu!
Och så skoskavet då.. AJ aj aj! Rev upp och av huden på hela hälen.. Som tur var så kunde jag gå förbi min syster på hemvägen och hämta min cykel. Annars hade jag nog inte kommit hem igen!
Haltade in på ICA på vägen hem och köpte frukt, sallad och skoskavsplåster. Härlig kombo! =D Plus isglass. Mums!
Nu väntar jag på att sambon ska komma hem.
På schemat idag står köksstäd. Men det får vänta någon timme. Hann inte innan vi gick ut, och nu är jag helt slut.. Men snart så! Känns skönt att ha varit ut faktiskt. Känns friskt och bra. Även fast det gör ont. ;)

1 kommentar:

  1. Ja, det är trevligt med promenader då man inte är ensam:-) Skoskav är inte trevligt, det vet jag av egen erfarenhet. Kram!

    SvaraRadera