torsdag 14 april 2011

Födelsedagspresent

Om exakt en vecka fyller jag år. Sambon frågade vad jag ville ha, överaskning, önska eller nåt annat. Jag ville hellre isåfall få välja vad jag ville ha i present från honom.
Jag har länge suktat efter lite filter till kameran min. Så det beställde jag alldeles nyss! Fast, anländer det innan torsdag så får jag inte öppna förrän på dagen. =) Nån måtta får det vara!

Jag beställde iaf:
1 close-up +10 (istället för att köpa ett macroobjektiv så är det här ett billigare alternativ sålänge.)
1 motljusskydd
1 step-down ring (så jag kan flytta filterna mellan mina objektiv, då de är olika stora.)
1 pop-up diffusor. (För att mjuka upp blixten från kameran)

Yay!

2 kommentarer:

  1. Wow vad du kan! Jag önskar att jag förstod mig på allt ffotosnack å alla prylar och vad de gör :P

    // Ronnika

    SvaraRadera
  2. haha tack! :D Jag läser och läser. Det är nog hemligheten. Och frågar proffs. ^^

    SvaraRadera