tisdag 22 mars 2011

Nu gäller det att vara försiktig..

När våren kommer med finare väder så blir jag så full av energi. Vilket är bra och skoj förstås. Problemet är bara att jag rätt lätt tar på mig allt för mycket saker att göra.
Denna vecka är fullpackad med saker..
I helgen var det besök hos mina föräldrar samt hos min syster. Igår in till stan för läkarbesök, idag kurator, imorgon är det aspiegruppen samt tandläkaren (burr!) och på torsdag kommer kanske en vän över och hjälper mig fixa mitt hår. (Hon har en butik som säljer henna-produkter) Fredag ledig och lördag kanske in till Ikea för att köpa en ny säng. Pust.
Kommer jag orka? Får försöka sova mycket på dagarna så att jag orkar..
Det här visar iaf hur svårt det vore för mig att ha ett jobb. Just nu sitter jag här och är helt slut.. Skulle kunna somna men vill inte riktigt. Behöver laga mat och vill inte vända på dygnet helst heller.
Så det blir jobbigt..

1 kommentar:

  1. Känner exakt igen mig i det du skriver! Jag har sjukpension för att jag varken kan jobba eller studera. Kram!

    SvaraRadera