tisdag 19 februari 2013

Städning

Tänk så olika det kan vara. Jag har skitsvårt för att städa. Att hålla rent är ett stort moment för mig. Sen vi flyttade till huset så har det gått mycket lättare.
Det är mycket lättare att hitta motivation till att städa när man trivs där man bor!
Här vill jag att det ska vara rent och fint, för jag älskar vårt lilla hus. =)

Dessutom underlättar det med lite mer yta så inte allt står på varandra och ser stökigt ut. Det ser redan renare ut när det är mer plats överallt. När man som en liten detalj, eller rätt stor, inte behöva ha datorerna i vardagsrummet. Utan vardagsrummet får vara just tv-rum, enbart.

Idag har jag gått från Ica, skottat snö, dammsugit och tvättat golv (bara det något jag gjort i huset fler gånger än jag gjort i hela mitt liv!), och bakar bröd.

1 kommentar:

  1. Vad mysigt med eget hus :-) Valdemar och Peo har bytt rum. Förut hade Valdemar ett mindre rum, nu är det tvärtom!

    SvaraRadera