onsdag 10 oktober 2012

SÅ typiskt!

Skulle till läkaren för några veckor sen. De ringde på morgonen och sa att hon var sjuk.. Fick en ny tid och nu ringde de idag och sa att läkaren är hemma med sjukt barn imorgon. Alltså IGEN! Inte samma läkare, men ändå. Så typiskt! Så vänta 2 veckor till..

För övrigt är det bara 2.5 vecka kvar till vi får tillgång till huset! Det närmar sig fort. Lite för fort. Måste erkänna att det inte gått så mycket frammåt med packandet. Inte orkat alls. Får ta tag i det nästa vecka. I helgen ska vi på hus och hem-mässa i Älvsjö. =)

Förra helgen stod jag på kattutställning och fotade i studion. Mycket roligt! Det är alltid så spännande att fota katter iom att de är så oförutsägbara. Det var lite pyssel. Speciellt när jag skulle fota 3 kattungar samtidigt. Att få dem att titta in i kameran samtidigt var INTE lätt. Men det gick och jag är rätt nöjd med resultatet.



















Tack katterna att ni stod så snyggt! ;)

Denna blev också rätt mysig.


8 kommentarer:

  1. Ja, jag kan bara hålla med. Du är otroligt duktig på att fota :)
    Kram Nina!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg precis att du tagit bort kommentaren. Hann läsa iaf. :) Så tack! :)

      Radera
  3. Jag har bytt husläkare just för såna saker. Min förra trivdes jag jättebra med, men han är borta 2 veckor varje månad och jag vill träffa samma läkare varje gång.

    Så mitt råd är att försöka byta till en som inte har barn under 12.
    Det kan kännas elakt, men du måste tänka på dig själv, och din AS mår inte bra av plötsliga planändringar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är bra annars.. Tror jag mest haft otur. Det var ju två skilda läkare.

      Radera
  4. Vilka fina bilder!
    Och gud så mysigt att flytta till ett hus. Lycka till med packandet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :D (Söta katter du har! Kikade lite snabbt in på din blogg.)

      Radera
  5. Jättefina bilder! Tråkigt det där med läkaren. Lycka till med nya huset :-)

    SvaraRadera