torsdag 27 september 2012

Migrän och packning

Haft lite lagom med migrän de sista veckorna. Det blir inte bättre av stressen inför flytten. Inte för att det egentligen är särskilt stressande, men allt man går och funderar på. Allt som måste göras.
Jag har perioder med mycket migrän. Dessvärre väldigt mycket de senaste åren. Jag har testat de flesta mediciner, som hjälper någotlunda, men inte tillräckligt..
Var på återbesök på neurlogen så nu ska vi röntga hjärnan också. Standard, så inget att oroa sig för. Känns rätt bra faktiskt. Ifall det är nåt, så hittas det ju då liksom. Om inte annat så är det en oro mindre. =)

2 kommentarer:

  1. Hej du okända som jag hittade hos neurobloggarna. Fick botox mot migrän och huvudvärk, eftersom jag har fler dagar med huvudvärk än inte, och dessutom tål medicin uruselt.

    Det har hjälpt bra. Har de föreslagit det för dig?

    Vet inte vad ska skriva under med för namn. Inte mitt iaf. Får bli mur sluss Alfapetsmamma.:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Nej det har jag inte fått förslag på. Ska komma ihåg det till nästa gång! Fick nu testa nässpray. Bara hunnit testa en gång hittills dock. Problemet med sån medicin jag har är ju att jag hinner få migränen iaf.. Nåt förebyggande vore ju toppen.

      Radera