måndag 7 januari 2013

Heltidsarbete är inget för mig..

I helgen befann jag mig i Rasbo på Fräsets utställning. Katter såklart!
Det var intensivt som vanligt och mycket prat med både gamla och nya människor. Det är alltid roligt, men jag blir SÅ trött efteråt..
Vi somnade väl vid 11-12 igår natt och gick upp 9.30. Sambon satt i soffan och spelade lite och jag satt bredvid och tittade. Orkade inget annat.. och inte ens det! Somnade flera gånger.
Så när han åkt till jobbet så gick jag och la mig och sov i 2 timmar till.
Sen var jag väl relativt vaken, men helt slut psykiskt.

Bjuder på ett litet utval av vad jag fick fota! Här är några av katterna.




2 kommentarer:

  1. Känner igen det där allt för väl! Men man kan ju inte leva idag och bara vara rädd för hur man ska må i morgon.

    Idag ska jag på vattengympa! Ingen aning om hur det kommer gå men bryr mig inte, det får bli hur det vill, måste ju våga något också. (Intalar jag mig själv iaf...)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Du är så duktig :-) Jag har ju också aspergers och känner igen mig.

    SvaraRadera