söndag 5 juni 2011

Sommar = Marknad

Tydligt är det så. Har kontakt med en tjej som säljer henna produkter, iom att jag själv hennar numera. Vi började prata lite och det visade sig att vi bor relativt nära varandra, har ungefär samma intressen, båda har cornishar osv. Så hon har kommit hit ett par gånger för att fixa mitt hår, vilket är tacksamt mottaget då det inte alltid är det lättaste att göra på egen hand, tycker jag iaf.


Råkade stöta på henne på Örbyhusdagen då hon hade stånd och sa till henne att jag mer än gärna följer med henne om hon vill ha sällskap på marknader. Sagt och gjort så åkte jag med igår till Karlholmsbruk, och nu har vi bokat in nästa lördag, samt helgen efter det! Ska bli skoj. Kommer väl vara dödens trött dock. ;)



Det är så roligt med henne för i praktiken har vi bara träffats kanske en 4-5 gånger totalt, men första gången vi träffades så kändes det så naturligt, som om vi känt varandra sen barnsben. Det är härligt när man träffar människor som är ungefär som en själv.

Idag står tapetsering på schemat.. Det ser kaos ut i vardagsrummet just nu. Men förhoppningsvis blir det bra. Får lite panik när det är stökigt och jag inte ser nån ände på det dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar