torsdag 24 februari 2011

Mamma har också läst

Hehe, så. Igår ringde mamma och var lite till sig. "Gissa vad JAG gör?" "Jag läser ALLERS!"
Älskar att överaska folk.

Idag borde försäkringskassan ringa. Hon ringde i tisdags, men då hade jag precis varit hos min kurator så jag var mitt på "stan" och kunde inte riktigt prata.. Var en massa ljud runtomkring mig, så jag kunde inte riktigt koncentrera mig på vad hon sa. Det är ju det där med att sortera ljud och intryck för mig.
Hoppas hon inte ringer när jag är på stan igen bara.. Måste handla idag.
Vi ska ha kalas för sambon som fyllt år, på lördag. Så ska inhandla grejer att göra smörgåstårta med.

Igår hade jag 33 besök, jämfört med normala 10. Några från Allers månne? ;) Välkomna isåfall!

1 kommentar:

  1. Har precis läst Allers! Mycket intressant! :) Kul att du lämnade din blogg så man kan följa dig här! Lycka till med allt! /Jessica!

    SvaraRadera