måndag 13 juni 2011

Varit i stan

Jösses så trött jag är idag..
Varit fullt ös hela helgen. I fredags var det avslutning för systerdotter, lördags skulle jag åkt på marknad med det blev ändrade planer och vi försökte fixa lägenheten istället. Söndag åkte sambon till Ikea för att köpa bokhyllor, samt att det var 18-års kalas på eftermiddagen. Och idag åkte jag med mitt boendestöd till storstan.
Det var mycket trevligt och vädret var perfekt. Lagom varmt, men inte för kallt. Hittade shorts och 2 fina linnen. Oranga. Det trodde jag aldrig om mig själv. Men de var jättefina! Hittade dessutom ett par solglasögon (så nu är jag laddad inför nästa marknad!) och 2 fototidningar som jag tänkte kika i och se om det är nåt bra. Skulle vilja ha nån sån och få lite råd och tips ifrån. Men en räcker liksom, och det finns ett par att testa. :)
Men herregud så trött..
Åkte 9.15, så gick upp vid 8. (Ok, lite efter.. typ 8.30) Och kom hem vid 15. La mig direkt i sängen för att sova 2 timmar. Annars kommer jag vara så sjukt trött resten av veckan. Kommer jag nog vara ändå, men lite extra sömn hjälper alltid lite iaf. Annars blir allt fel imorgon.. Och vi har en till bokhylla att bygga då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar