fredag 15 april 2011

Jade leker sandlåda

Tror hon skulle vilja ha en. =)
Idag när jag ställde mig på balkongen för att fota naglarna så sprang Jade FORT ut med ett "prrrrrrrrrmau". Vilket oftast betyder nåt glatt. Det är ett läte hon gör när hon är glad, ser sambon eller Puck. (Ibland också Moira, men oftast är det för att hon tror att det är nån annan!)
Jade älskar balkongen och är överlycklig nu när det börjar bli så hon får vara där lite om dagarna.
Hittade henne både sittande och liggandes i min lilla blomlåda sen. Hon satt och slöt ögonen och såg verkligen ut att njuta i solen. Skulle ha gått efter kameran då istället.

3 kommentarer:

  1. Jade trivs säkert ute i solen:-) Jag hade visst kvar numret av Allers där du var med så nu ska jag spara artikeln:-) Hoppas allt är bra? Valdemar mår bättre nu så imorgon blir det dagis:-) Kram!

    SvaraRadera
  2. Valdemar har hostat hela natten, stackarn. Så det blev inget dagis idag.

    SvaraRadera
  3. Usch då. Stackars Valdemar. :(

    SvaraRadera