fredag 3 september 2010

Gå på AS-kurs?

Kikade igenom min npf-kalatog med kurser/föreläsningar de har i höst/vinter. Fastnade för några. Tittade noga på en.. bestämde mig för att inte gå, läste den för sambon som tycker jag ska gå. Hm.. Jag bör nog. ;)
Dels en Grundkurs för Aspergare. (Undrar om man får examen? *fnissar lite*) Sen hittade jag en där vi lär oss om relationer, rutiner osv. Lät bra.
Såg föresten en som jag också "borde" gå på, men inte ids. "Så lär du dig att klara dig själv".. För aspergare då.
"Du lär dig hur det fungerar med städning, sömnen osv". Sambon fnissade och tyckte det lät passande..!

Nej, nu ska jag cykla ner till ICA och handla lite. Idag blir det marinerad fläskfile och klyftpotatis. Mums! (Älskar när affärer har billig fläskfile, en sådär 39kr/kg. Då bunkrar man lite!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar