söndag 31 januari 2016

3 år senare

Jag vet inte om någon ens läser här längre. Det här kanske kommer gå obemärkt förbi.
Ville bara uppdatera vad som hänt sen sist jag skrev.

Företaget blomstrar. Jag funderar på att gå upp i tid faktiskt. Det är så roligt att det faktiskt går bra!
Kika jättegärna in på www.facebook.se/studiolifoto
Det är där jag finns nu för tiden.
Mestadels iaf.
När jag inte sitter hemma och bara njuter av att få vara mamma!

16 juni kom min och min mans skatt till världen! En liten Ellie. Alldeles för tidigt tyvärr då jag fick havandeskapsförgiftning.
Men allt gick bra trots allt. Totalt låg vi på sjukhuset en månad före och efter hon kom. Idag är hon en pigg och mycket glad liten 7,5 månaders.
Hon är mitt liv och jag kan inte tänka mig en värld utan henne.

Jag trodde för 3 år sen att livet alltid skulle vara lika. Att jag aldrig skulle orka mer än vad jag gjorde då.
Men jag måste säga att det flyter på bra nu.
Jag mår bra, orkar mycket mer än förut, plus bebis. Jag orkar med mitt arbete och vill utöka. Jag är social (något jag aldrig trodde förut!) Och jag har ett stort kontaktnät omkring mig. Både familj men även vänner.
Det om något märktes när vi låg på sjukhuset. 60 personer samlade pengar och köpte en hel balja med saker till oss och Ellie. <3
Jag känner typ halva byn numer. Maken skojar att vi knappt kan gå ut utan att jag träffar nån, kund eller annan bekant.

Älskar mitt liv just nu!

1 kommentar: