tisdag 13 november 2012

Studion invigd!

Igår fick jag ut lite kartonger från studiorummet så det äntligen blev plats att ställa upp (iaf delar av) studion. Sen lekte jag lite med blixtrarna och tog en Tootsie och en Taiga (inte samtidigt) och gosade lite med dem. De var inte sena att hänga på heller. ;) Gos får man aldrig för mycket av tydligen.
Resultatet:



















Tootsie pussade mig på näsan.

Jag och Taiga. Hon tryckte huvudet mot mig och spann så högt.




















Tootsiegos, som det brukar se ut. Han hänger på ens axel och trycker sig mot en.
Våre underbara katter.

2 kommentarer:

  1. Jättesnygga bilder.
    Jag gillar den översta bäst :)

    SvaraRadera
  2. Vilka mysiga bilder! Bakgrundsfärgen är perfekt! Tänk om jag kunde fota så bra! Brukar vara för mycket i bakgrunden.

    SvaraRadera