tisdag 25 oktober 2011

231 vänner

Enligt min facebooksida så har jag 231 vänner. Satt och funderade över detta häromdagen. Hur kommer det sig att man inte känner sig överöst med vänner då? Att det känns som man knappt har några?
95% av de 231 vännerna, är gamla klasskompisar, gamla arbetskamrater, forumbekanta. De resterande är släkt och de allra sista få, vänner.

Idag kom min kontaktperson och vi städade lite. Sov inte mer än 5 timmar inatt, så är ruggigt trött. Katterna fick sova med oss inatt, och av någon anledning skulle de sova med mig alla 3. Hade Jade bakom benen (alt. mellan fötterna. Under täcket såklart.) Puck på benen, och Moira på bröstet. Mysigt, men vaknade hela tiden för jag kunde ju inte vända mig i sömnen. Fick ju rumstera om katterna varje gång. Aja..
Om några timmar kommer systerdöttrarna över och kikar på kattungarna. Hoppas Taiga håller sig inne i deras område då bara. =D När vi dammsög idag så hittade vi henne bakom soffan nämligen.. Hon hade smitit ut! Vete sjutton hur, men ut kom hon.
Så snart är det väl dags att öppna upp åt dem.

2 kommentarer:

  1. Hej! hoppas du haft en super bra dag!
    Var gärna med i DAGENSBLOGG på min blogg! anmäl dig via denna länk! lycka till!! http://deniseholmsten.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. hej igen! Hoppas allt är super bra med dig ? kram!! :) (psst ny design på bloggen! )

    SvaraRadera