fredag 29 april 2011

Fotosession!

Idag träffade jag min kontaktperson. Jag har nog haft tur, för jag har världens knäppaste kontaktperson. Jag menar, kolla bara! =D



Vi hade lite fotosession idag! Jag övade lite på porträttfoto, något jag typ aldrig brukar göra!
Och ja, hon KAN se normal ut också! ;)


Stör mig på att jag lyckades synas i hennes solglasögon dock! Var inte så jättelätt att redigera bort heller..
Hon hade iaf med sig "sin" hund Hugo, som också fick agera fotomodell. Världens snällaste hund, måste jag säga!


Hm.. får jag aktivitetsersättning, så vill jag spara ihop pengar så jag kan gå en fotokurs hos Emelie. Hon tar så enormt fina bilder! Så duktig vill jag också bli! 


4 kommentarer:

  1. Du är så duktig att fota! Trots att du har en knäpp modell ;) Haha! Jättefina bilder! Kram

    SvaraRadera
  2. Det är ju de knäppa modellerna som är roligast att fota ju! :D Ska bli roligt på tisdag. ;)

    SvaraRadera
  3. Håller med Frida, du är duktig på att fota. Är man intresserad och vågar testa lite så lär man sig nog. Iaf är det så jag tänker när jag fotar :)

    Jag tycker det var coolt att du syns i glasögonen.

    Kram Nina!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker också det är jättefina bilder! Du är så duktig:-) Jag fotar också mycket. Mitt favoritmotiv är vår son:-)

    SvaraRadera